piątek, 1 marca 2013

Zapraszam na wykład

Serdecznie zapraszam wszystkich na mój wykład. 


Trochę zamieszam w głowach, myślę, że nikt nie będzie się nudził ;-) Niebawem nieco rozjaśnię ten "przewrotny" tytuł :-)

Wykład odbędzie się tzw. "białym domu", przy Placu Sejmu Śląskiego, tuż przy budynku Urzędu Wojewódzkiego i Wydziału Filologii Polskiej, na wprost mojego Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska. Od 22 do 24.03.2013. będą się tam odbywać się XXXVII Targi "Bliżej zdrowia, bliżej natury", największe w Polsce i najstarsze tego typu targi, organizowane przez redaktor Ninę Grellę. W tym czasie odbywać się będą wykłady na dużej auli, a w korytarzach Centrum rozstawione będą stoiska z "różnościami", zdrową żywnością, przyprawami, suplementami diety, ciekawymi urządzeniami. Można przyjść, obejrzeć, kupić coś pysznego no i posłuchać wykładu, np. mojego :-)
Mam przyjemność od kilku lat prezentować swoje wykłady na tych targach. Od kilku lat jestem również członkiem komisji przyznającej na każdych targach Drzewka Życia, nagrody za nowatorskie i oryginalne pomysły oraz produkty służące zdrowiu.  

Zapraszam! :-)

 
Wykład jest dostępny tutaj

2 komentarze:

  1. Dzień dobry! Jestem studentką ostatniego roku dietetyki i miałam przyjemność uczestniczyć w Pani wykładzie na temat owoców a dokładniej fruktozy w nich zawartej...Dowiedziałam się bardzo ciekawych rzeczy i od razu po wykładzie zajrzałam na Pani bloga. Pisany w bardzo fajny sposób, przystępnym językiem- będę go polecała swoim znajomym:)
    PS. Bardzo dobrze było Panią słychać i nie mówiła Pani za szybko;) :D
    Pozdrawiam Agnieszka z Opola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że jednak było słychać! :-)

      Usuń